S H A R E P O I N T C E N T E R

ابتدا در “Windows Explorer” یاMy Computer” ، بر روی Map network drive کلیک کنید ...


1

سپس برروی Connect to a Web site that you can use to store your documents and pictures کلیک نمایید .

2

3

4

در مرحله بعد روی وب سایتی که می خواهید اطلاعات و اسنادتون را برروی آن ذخیره کنید کلیک کنید ،  بعد از انتخاب پوشه مورد نظر که قصد اتصال آن به کامپیوترتان را داریدرویLibraryکلیک کنید و سپس رویOpen with Explorerکلیک کنید

5

بعد از کپی کردنURL در فضای بالای صفحه

6

به پنجره Add Network Location بروید و URL را در آنجا پیست کنید
7

بعد از کلیک کردن بر روی گزینهNext   ،Folderشما در شیرپوینت به کامپیوتر شما منتقل میشود و از شما خواسته میشود تا نامگذاری کنید ، بعد از نامگذاری فایل ، روی گزینهFinish کلیک کنید

هر زمان که میخواهید پوشه ای که ایجاد کرده اید دسترسی پیدا کنید ،میتوانید به My Computer بروید .

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

آخرین نوشته ها