سامانه مدیریت وظایف شیرپوینت

امکان تخصیص وظایف و تعریف عنوان وظیفه، فرد یا افراد موظف به انجام وظیفه، تاریخ شروع و تاریخ سررسید وظیفه، شرح وظیفه، فرد یا افراد مطلع، الویت وظایف
قابلیت اطلاع رسانی توسط ارسال پیامک و ایمیل به فرد تخصیص دهنده وظیفه درصورت نیاز هنگام پایان یافتن وظیفه و یا جهت تایید و رد
درج تمامی اقدامات انجام شده برای وظیفه و محاسبه ی درصد پیشرفت و بروزرسانی وضعیت وظیفه
امکان ارزیابی و تخصیص امتیاز به افراد توسط فرد تخصیص دهنده پس از پایان وظیفه، جهت بررسی عملکرد افراد
قابلیت اطلاع رسانی توسط ارسال پیامک و ایمیل به فرد موظف جهت تایید یا رد وظیفه
قابلیت اطلاع رسانی توسط ارسال پیامک و ایمیل به مدیریت جهت تایید و یا رویت مراحل وظیفه
قابلیت فیلتر کردن وظایف کاربر براساس وضعیت وظیفه، اولویت و یا تاریخ سررسید
قابلیت اطلاع رسانی توسط ارسال پیامک و ایمیل به افراد مطلع هنگام ایجاد وظیفه
قابلیت ارجاع دادن وظیفه به شخص دیگر توسط فرد موظف
گزارش گیری براساس وظایف شروع نشده، درحال انجام و یا پایان یافته
امکان محاسبه ی نیروی انسانی و زمان صرف شده برای انجام هر وظیفه
امکان تاییدیه انجام یافتن وظیفه توسط فرد اختصاص دهنده وظیفه و یا مدیر
مشاهده وظایف و زمانبندی آن ها در نمای تقویم
قابلیت مشخص کردن وظایف با رنگ های متفاوت
امکان تقسیم وظایف کلی به وظایف جزئی
گزارش گیری براساس روند کاری یک دپارتمان
محاسبه میزان تاخیر در انجام وظیفه
امکان به تعلیق درآوردن وظیفه
مدیریت وظایف Sharepoint