پشتیبانی شیرپوینت

پشتیبانی sharepoint

Image is not available

ابتدایی ترین و مهمترین فاز پشتیبانی شیرپوینتی، تبیین نیاز ها میباشد؛ در پایه ریزی این بخش نیاز ها و مقایس پذیری آن به سازمان و ظرفیت های مورد نیاز بررسی می گردد، ساز و کار و روندهای اولیه مجموعه در این مرحله تعیین و تبیین می شود.

Image is not available
ehT
nialpxE
stnemeriuqeR

تبیین نیازمندی ها

Image is not available

دومین فاز پشتیبانی شیرپوینتی، بهینه سازی زیرساخت ها میباشد؛ در این بخش مجازی سازی و بهبود آن و بررسی سخت افزارهای به کار گرفته شده و سلامت آنها بصورت مداوم با وتوجه به مقایس پذیری آن به سازمان و ظرفیت های مورد نیاز بررسی می گردد.

Image is not available
noitazimitpO

بهینه سازی زیر ساخت

Image is not available

نسخه های پشتیبان + نگهداری

فاز سوم فرآیند پشتیبانی بکاپ گیری منظم و دوره ای
و در صورت نیاز بازگردانی آن ها با استفاده از به روز ترین متد ها و ابزار دنیا می باشد .

dnA
pukcaB
yrevoceR
Image is not available
Image is not available

چهارمین فاز پشتیبانی شیرپوینتی، نظارت و تحلیل کیفی رویه و رویدادها با استفاده از به روزترین ابزار های آنالیز رویداد های سرور و شیرپوینت میباشد

Image is not available
dnA
gnirotinoM
sisylana

نظارت و تحلیل کیفی رویه

Image is not available

اتخاذ تصمیمات رو به رشد

برای اتخاذ یک تصمیم مساعد باید بتوان، ارزش هر یک از نتایج احتمالی را که پس از انجام تصمیم حاصل خواهد شد، پیش بینی کرده و به طور ضمنی این ارزش ها را با نوعی مقیاس کمی مقایسه، و احتمال موفقیت را بررسی نماید، که این کار همیشه ساده نخواهد بود.

htworG
Image is not available
Image is not available

ارائه گزارش به کارفرما

این فاز یکی از مهم ترین پل های ارتباطی میان ما و شما مشتریان محترم میباشد به همین علت در این بخش درخواست ها پس از بررسی در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ و نتیجه آن در قالب گزارش های هفتگی و ماهانه به شما منعکس خواهد شد .

tropeR ylhtnoM
Image is not available
Image is not available

این فاز که از مهمترین فاز های پشتیبانی ما میباشد با هدف افزایش بهره وری، تطبیق، اصلاح، نوآوری و بهینه سازی فرآیندهای موجود بوده که در نهایت منتج به پایداری و ارتباط هر چه بهتر کاربر با سیستم خواهد گردید .

Image is not available
dnA
hcraeseR
tnempoleveD

تحقیق و توسعه

Slider

مدیریت شیرپوینت

بکاپ شیرپوینت

خدمات پشتیبانی

خدمات پشتیبانی شیرپوینت ما یکی از مراحل اصلی چرخه‌ی حیات محصولات و پل ارتباطی پایدار ما با مشتریان است. ما تلاش می‌کنیم تا بستر لازم برای استفاده‌ی کامل‌تر از راهکارها و امکانات نرم‌افزاری را برای مشتریان فراهم کنیم. افزون ‌بر خدمات پشتیبانی فنی سامانه های شیرپوینت، با بهره‌مندی از نسخه‌های به‌روز شده‌ی شیرپوینت، به‌ هنگام ایجاد هرگونه تغییرو بروزرسانی نسخه های سامانه های ارائه شده به مشتریان، تنظیمات لازم برای هماهنگی با این تغییرات در سیستم‌های شما اعمال می‌شود و کارشناسان پشتیبانی ما برای پیاده‌سازی این تغییرات همراه شما هستند. 

شیوه‌های ارائه خدمات‌ ما به ‌گونه‌ای طراحی شده است که با مشورت همکاران ما، بتوانید با توجه به توان کاربران، سابقه‌‌ی دریافت خدمات و وضعیت مالی شرکت، سبد مناسبی از خدمات را از کانال‌‌هایی مانند پرتال مشتریان، سرویس راه دور و تلفن انتخاب کنید.

  • پشتیبانی فنی

    • خدمات حضوری
    • سامانه تیکتینگ (از راه دور)
    • تلفنی و ایمیلی (از راه دور)
    • عیب یابی فنی سامانه های پیاده سازی شده توسط شرکت / شخص غیر
    • سامانه های پیاده سازی شما توسط تیم ما
  • پشتیبان گیری و نگهداری

    • تهیه نسخه پشتیبان روزانه + برنامه نگهداری
    • تهیه نسخه پشتیبان هفتگی + برنامه نگهداری
    • تهیه نسخه پشتیبان ماهانه + برنامه نگهداری
  • راهبری و مدیریت

    • بررسی هفتگی خطاها و رفع آن + پیشنهاد بهبود
    • بررسی ماهانه خطاها و رفع آن + پیشنهاد بهبود
    • بررسی سلامت سخت افزاری زیرساخت + پیشنهاد بهبود
    • نصب و پیکره بندی وب پارت ها
    • پیکره بندی و تنظیم سرویس های شیرپوینت
  • مشاوره

    • بررسی هفتگی خطاها و رفع آن + پیشنهاد بهبود
    • ارائه بالاترین راهکار های معماری در طراحی شیرپوینت
    • بررسی و تحلیل به روز ترین وب پارتهای شیرپوینت
    • مشاوره در خصوص انواع فرم سازها و فرآیند سازها
    • مشاوره در خصوص نحوه پیاده سازی و استقرار با توجه به نوع سازمان
  • آموزش

    • آموزش نحوه استفاده کاربری
    • آموزش راهبری ( فرم و فرآیند )
    • آموزش راهبری ( هوش تجاری )
    • آموزش راهبری ( برنامه نویسی)
  • خدمات کارشناسی

    • بهینه سازی فرم ها و فرآیندها پیاده سازی شده
    • بهینه سازی معماری شیرپوینتی
    • پشتیبان گیری در سطح لیست جهت برگردانی جزئی
    • مدیریت کاربران و دسترسی ها
    • صحت ورود اطلاعات
    • ارائه گزارش کار ماهانه

سرور شیرپوینت

دیتابیس شیرپوینت

برنامه پشتیبانی

 پشتیبانی شیرپوینت

نگهداری شیرپوینت

نگهداری sharepoint

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل نمایید

مدیریت فارم شیرپوینت

تماس با ما

شیرپوینت سنتر

  • آدرس: استان تهران ، خیابان بهشتی ، خیابان سهروردی شمالی ، خیابان امامی ، پلاک 8
  • شماره تماس: 021-77465290  و 09127192570
  • ایمیل: info@sharepointcenter.ir

دپارتمان شیرپوینت ایران

بالا