توسعه شیرپوینت

شیرپوینت
یکپارچگی، کاربرد، امنیت و سرعت
تنها بخشی از ویژگی مایکروسافت شیرپوینت

















با کیفیت ترین خدمات طراحی و توسعه شیرپوینت
طراحی و اجرای فرم ها و فرایند های سازمان شما بعد از فاز های مشاوره و ارزیابی و راه اندازی






برنامه
مدیریت ، مشاوره و معماری شیرپوینت
پشتیبانی سامانه های شیرپوینت
برنامه نویسی شیرپوینت
پیاده سازی هوش تجاری شیرپوینت
توسعه و طراحی فرم و فرآیند شیرپوینت
آموزش کاربری شیرپوینت

اول

(مدیریت مجموعه)
(کارشناس حرفه ای)
برنامه

دوم

برنامه

سوم

برنامه

چهارم

برنامه

پنجم

برنامه

ششم

برنامه

هفتم

توسعه sharepoint
طراحی فرم و فرآیند شیرپوینت
طراحی sharepoint
برنامه نویسی شیرپوینت
طراحی شیرپوینت
سفارشی سازی شیرپوینت
خدمات شیرپوینت

ابتدایی ترین و مهمترین فاز پشتیبانی شیرپوینتی، تبیین نیاز ها میباشد؛ در پایه ریزی این بخش نیاز ها و مقایس پذیری آن به سازمان و ظرفیت های مورد نیاز بررسی می گردد، ساز و کار و روندهای اولیه مجموعه در این مرحله تعیین و تبیین می شود.
تبیین نیازمندی ها

دومین فاز پشتیبانی شیرپوینتی، بهینه سازی زیرساخت ها میباشد؛ در این بخش مجازی سازی و بهبود آن و بررسی سخت افزارهای به کار گرفته شده و سلامت آنها بصورت مداوم با وتوجه به مقایس پذیری آن به سازمان و ظرفیت های مورد نیاز بررسی می گردد.
بهینه سازی زیر ساخت

نسخه های پشتیبان + نگهداری
فاز سوم فرآیند پشتیبانی بکاپ گیری منظم و دوره ای
و در صورت نیاز بازگردانی آن ها با استفاده از به روز ترین متد ها و ابزار دنیا می باشد .

چهارمین فاز پشتیبانی شیرپوینتی، نظارت و تحلیل کیفی رویه و رویدادها با استفاده از به روزترین ابزار های آنالیز رویداد های سرور و شیرپوینت میباشد
نظارت و تحلیل کیفی رویه

اتخاذ تصمیمات رو به رشد
برای اتخاذ یک تصمیم مساعد باید بتوان، ارزش هر یک از نتایج احتمالی را که پس از انجام تصمیم حاصل خواهد شد، پیش بینی کرده و به طور ضمنی این ارزش ها را با نوعی مقیاس کمی مقایسه، و احتمال موفقیت را بررسی نماید، که این کار همیشه ساده نخواهد بود.

ارائه گزارش به کارفرما
این فاز یکی از مهم ترین پل های ارتباطی میان ما و شما مشتریان محترم میباشد به همین علت در این بخش درخواست ها پس از بررسی در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ و نتیجه آن در قالب گزارش های هفتگی و ماهانه به شما منعکس خواهد شد .

این فاز که از مهمترین فاز های پشتیبانی ما میباشد با هدف افزایش بهره وری، تطبیق، اصلاح، نوآوری و بهینه سازی فرآیندهای موجود بوده که در نهایت منتج به پایداری و ارتباط هر چه بهتر کاربر با سیستم خواهد گردید .